Geoblog.pl    megizak    Podróże    Kreta 2013    Przyjazd do Stavros Apartamenty Blue Beach

Przyjazd do Stavros Apartamenty Blue Beach

Grecja
Grecja, Stavrós

Stavros fantastycznie położona miejscowość. W całkowitym zaciszu z daleka od zgiełku. Cudowny widok na Morze Kreteńskie i krajobraz półwyspu Akrotiri, gdzie była kręcona scena Greek Zorby. Doskonale utrzymane i przestronne apartamenty z balkonami, które wychodzą na morze.
Pokoje mają osobne wejście i wyposażone są w telewizor oraz odtwarzacz DVD. Chyba tylko raz włączyliśmy telewizor aby sprawdzić pogodę.Oprócz tego każdy pokój dysponuje dobrze wyposażonym aneksem kuchennym z lodówką. Klimatyzacja i sejf dostępne są za dodatkową opłatą.
Personel hotelu pomoże Gościom wynająć samochód oraz zorganizować wycieczkę na stanowisko archeologiczne Knossos lub do wąwozu Samaria. Tętniące życiem miasto Chania znajduje się w odległości 15 km od hotelu, a lotnisko Chania - w odległości 11 km.

My jednak nie korzystaliśmy z usług oferowanych w hotelu, wszystko załatwialiśmy sobie sami we własnym zakresie. Ceny wypożyczenia samochodu w hotelu dużo różniły się od ceny wypożyczenia po za hotelem.

Tego samego dnia, poszliśmy pieszo około 2 km do wypożyczalni w Horafakia, którą polecił nam mój przyjaciel stały bywalec Krety. Podaję linka dla zainteresowanych: http://www.horafakiacarrentals.com/contact/contact.htm.
Hyundai - wypożyczenie na 7 dni w tym okresie jakim my byliśmy zapłaciliśmy 168 EUR, dodatkowo dwa tankowania po 60 EUR.
Tak dla ścisłości co do wypożyczenia samochodu z wypożyczalni. Warto zapamiętać, że nie należy pytać obsługi co warto zwiedzić w okolicy. Bo zapewne wtedy, na ogół dowiecie się czego nie warto zwiedzać ( ich super samochodem), bo może to się okazać niebezpieczne oczywiście dla niego.

Mając już samochód mogliśmy zwiedzić przyległe miejscowości, bo czasu na dłuższą wyprawę już nie było. Uderzyliśmy więc do Chanii