Geoblog.pl    megizak    Podróże    Magiczne Południe Maroka    Przyjazd do hotelu w Erfoud i przygotowania do wyjazdu na pustynię.

Przyjazd do hotelu w Erfoud i przygotowania do wyjazdu na pustynię.

Maroko
Maroko, Erfoud

Na godz 15 dojeżdżamy do Erfoud do hotelu Palms. Hotel całkiem przyjemny, ale na totalnym pustkowiu. Jest dobrym miejscem noclegowym na wypad na Saharę na którą właśnie dzisiaj się wybieramy. Yahoo
Szybka kąpiel, zmiana ubioru na taki, aby choć na chwilę poczuć klimat tej wyprawy. W zawiązaniu chustki na głowie pomaga bagażowy z hotelu, dodatkowo zakładam bluzkę, którą zakupiłam będąc w Dubaju z akcentem krajów arabskich. Może to złe oznaczenie, bo Marokańczycy nie lubią jak się tak na nich mówi. To berberowie, nomadzi a nie arabowie.
Pod hotel na godzinę 17 podjeżdża klikanaście Jeepów, moja ekipa sama się montuje 5 osób plus kierowca. Mnie przypada miejsce z przodu z racji tego, że większość drogi kręcę kamerką.
Nasz kierowca nie należy do urodziwych, ale jest bardzo sympatyczny. Mnie oczywiście ujmuje inny kierowca, który w zielonym turbanie i ciemnych okularach wygląda całkiem całkiem Biggrin
Ogólnie Marokańczycy nie są zbyt urodziwi, ale ten wyjątkowo mi się podoba. W poźniejszym czasie fota pamiątkowa strzelona Friends a jakże by nie.