Geoblog.pl    megizak    Podróże    Cypr - odkrywamy ścieżki Afrodyty    Wyjazd z Zakopanego do Krakowa
2016

Wyjazd z Zakopanego do Krakowa

Polska, Kraków

2 czerwca
Ostatnie zakupy i pakowanie. Moja kotka Maśka jak zwykle w takich sytuacjach nie odpuszcza mnie na krok. Od kilku dni śpi na mojej walizce. Jak wyjeżdżam jest markotna i mało je, choć ma bardzo dobrą opiekę.
Pakowanie skończone, na dworzec PKS odprowadza mnie moja kochana mamusia. Jak zwykle uroni łezkę na mój wyjazd.
O 14:25 wyjeżdżam z Zakopanego do Krakowa. Po drodze pogoda tragiczna, świata Bożego zza szyby nie widać.
Leje, mglisto na dodatek jeszcze korek na drodze, bo wypadek się wydarzył.
W Krakowie, ani grama lepiej, również pada. Zaglądam na szybko do Galerii Krakowskiej, zjadam spóźniony obiad i idę w umówione miejsce skąd ma mnie odebrać Marek.
Wieczorkiem jeszcze zaliczamy siłownie.
Teraz kolejne pakowanie już takie na wyjazd.
Cieszę się tym razem jak małe dziecko na ten wyjazd. Może w końcu trochę sobie dychnę.