Geoblog.pl    megizak    Podróże    Cypr - odkrywamy ścieżki Afrodyty    Promenada w Larnace i pyszny obiadek
2016

Promenada w Larnace i pyszny obiadek

Cypr
Cypr, Larnaka - promenada

Dalej jedziemy do centrum Larnaki, to największe miasto Cypru.
Zaglądamy na promenadę Larnaki, która tętni życiem zwłaszcza w nocy. Wzdłuż promenady hotele, restauracje kuszą klientów.
W związku z tym, że głód ścisnął nam żołądki, a restauracje wyglądają bardzo zachęcająco
zasiadamy w Panos steakhouse restaurant.
Po pysznej obiadokolacji wracając do samochodu zwiedzamy kościół Agios Lazaros. Shok
To jedna z najwspanialszych budowli Larnaki, wzniesiona w IX wieku, usytuowana jest pomiędzy dzielnicą turecką, a dzielnicą bazarów.
Jest ona poświęcona świętemu Łazarzowi, który po wskrzeszeniu przez Jezusa miał żyć w Larnace i działać jako biskup. W kościele jest wspaniałe malowidło
przedstawiające Madonnę z Dzieciątkiem i św.Jerzego ze smokiem.
Przed kościołem, mamy akurat przyjemność oglądać młodą parę pozującą do zdjęć ślubnych.